sweet marie

alltså ja. jag ska hem å äta hos arne om ett tag. mamma & han lagar mat och jag har ju aldrig varit där så jag får väl offra mig ;) ska säkert bli trevligt :)

annars sitter jag & småhoppas på att lullu ska logga in på msn. där är inga roliga för studen.
jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll. men det är väl ett vanligt prob? haha!

ja, vad har jag mer å säga. jo, valerie - the zutons. <3<3<3 jag älskar den. tackar vicky för det. mihi.

jag har tråkigt. jag vill ha intressanta saker att skriva om här men det har jag inte. tror inte någon bryr sig ;D haha! ska kolla lite andra bloggar nu och kolla topshops hemsida. va ett tag sen. :D fast ja. då blir man ganska sugen på att shoppa vilket jag inte får bli eftersom att jag ska spara pengar. till vad? ingen aning :D ahhaha! skriver nog sen igen.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0