rednex

tjenare allihopa! 

igår var en knasig dag. efter att jag varit hos arne och ätit en god middag med honom å mamma så cyklade jag hem till lollo. hon gjorde vid sig och lite så sen så cyklade vi till stationen och hann precis med tåget. framme i lund vid nio mötte lollos friends upp oss på stationen. vi gick mot rednex som spelde på mårtenstorget. hahaha säger jag bara. fyfan vad dåliga de är. och hon som sjunger visade förfan skrevet hela tiden!!! uhe. sen gick vi runder  å lite så. slutade upp i öltältet. mktmkt trevligt var det. lasse stefans spelade och jag dansade med lars. han var väääldigt begåvad. och lollo med konrad/dick/random? (namnförslag?). hahaha!och nej. de var inte några 40 åringar om ni nu anar det på namnen. även då lollo en gng dansade med en 30+ are! hahahah!  men fyfan vilken galet rolig kväll vi fick till slut. vid ett gick vi till stationen å tog tåget hem. sen sov jag hos lollo. vi har precis ätit frukost och ska snart hem och plugga och städa :/ 

en liten pommes. eller nej, ser den ut så tar jag en mellan. 
var det bra så? 
ja! 
eller nej! jag tar en cola också. eller förresten, jag tar en fanta! 

hahaahahah! :D:D 

tack för den kvällen lullu :*:* 

Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHAH. palla! fyfan va kul jga hade.



"det regnar uppifrån och ner och därför tycker jag att ni kan flytta in"

2008-09-07 @ 14:18:32

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0