mina inte alltid så snälla vänner

-åh, varför får aldrig jag negerbullar?
-men du behöver inte dem julia!

(x testar en klänning)
-vad stor den är på mig. testa du den julia!
-åh, den är mkt tajtare på dig!!

-ni som är tunga får ta det försiktigt så att ni inte tar isönder detta.
-hahaha, vad skoj det hade varit  om du tog isönder den, julia!

jaha, så är det å vara kompis med mina vänner. haha! nä. jag tkr faktiskt själv det är ganska skoj! :D

nu väntar jag på elin sen ska vi ner till stan! (: yeah!

pussisar

Kommentarer
Postat av: VL

jag känner mig inte träffad.. haha men du vet om att det inte var så jag menade att det skulle komma ut ;)

2008-09-08 @ 15:35:30
URL: http://vickylindell.blogg.se/
Postat av: louise

hahahaha, awwwwwwww <3

2008-09-08 @ 17:06:22

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0