medveten indirekt syftning på ngt

idag har jag gått i sega skolan. sen efteråt åkte jag hem och pluggade. jag har gjort spanska, svenska, italienska, nk & matte. men jag har fortf. saker kvar. det är mest glosor och sånt så man får plugga lite då å lite då. men matten och samhällen kan gå å dö!!!!
sen tränade jag för att jag orkade inte tänka :) duktigt va? ;)
haha.
klockan nio ska jag se på topmodel/vemkanslåphilip&fredrik. :D

nu ska jag duscha. hehehehehe. imorgon är nog mina glasögon klara. men kan nog inte hämta dem förän på torsdag eftersom malmö vill ha oss imorgon. hehehe.

puss natti allesammans

Kommentarer
Postat av: louise

en jävligt fet kommentar!!



UPPDATERA!

2008-09-12 @ 23:05:18
Postat av: Astronauten

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen? :)



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/5/date/5185986



Jag skulle bli jätteglad

2008-09-12 @ 23:10:12
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0