lets dance



puh, ett tag sen jag skrev här. men mitt internet har inte fungerat. har bara kommit in på msn. så ja, jag har haft det ganska jobbigt den senaste tiden så va snälla mot mig!

igår var det mys hemma hos lundberg med massa godis och snack. efter ett tag och mkt tjatande cyklade vi till bk-fram. några killar från skolan hade fest. men ja. där tog tjejmyset slut. var kvar där ett tag sen körde jag, elin, maja & weich hem :)

i morse vaknade jag av att elin skickar 11,11 till mig på mobilen. haha. hon är för söt :P vi lyckas alltid pricka det! :D

nu ska jag städa mitt rum & vänta på lollo. ikväll blir det partaj i lund. (;

puss på er!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0