i februari sluta vi leka å börja hänga

idag har varit en seg dag iskolan. skulle egetnligen gått åtta till halv fyra men eftersom att jag inte mådde så bra körde jag hem halv två. gjorde klart min italienska & lite spanska. sen kom lollo. vi var på konsum och sånt. sen har vi bara tramsat oss som alltid? haha! två nya musikvideor är producerade! håll utkik efter oss på MTV!

lollo är rent ut sagt speciell! hahah! du har nog aldrig varit så knasig som idag. funfunfun :D tur jag har dig :)))))))))

nu ska jag kolla på "vem kan slå filip och fredrik" sen ska jag sussa :)

imorogn är det fredag = tjejmiddag hos jussi

Kommentarer
Postat av: louise

hahahhhaa, du vet varför jag var knas. men alltså, aeih piaeghpie . eh, va? HHAHAHAHAH. akta så att jag inte spottar halstabletter på dig! du var oxå knaz lixsom stumpan. tur jag har dig med :*

2008-09-18 @ 22:18:58

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0