HOMIES, AMIGOS!

nu har jag varit på friskis. fyfan säger jag bara. inte tränat på hela sommaren och så är där sjukt varmt. det kan inte bli värre. haha! och så skämmer man ut sig nu när det är nya rörelser. tur jag hade emma där.

och när jag cyklade hem kom jag på hur lycklig jag egentligen är. jag har så otroligt fina människor omkring mig som älskar mig för den jag är. känns som de kan skydda en från allt. :D ja, jag kan komma på flera 1000 inlägg om mina underbara vänner  men jag orkar inte just nu. :P orkar knappt sitta upp. ja så mkt gav jag! ;D haha! ååh. ja. pompisar är allt man behöver. och en gulli familj. vilket jag har. lite knas är den men vafan! hihihi. och vissa orkar jag inte med men det gör inte så mkt när jag har er. och några nya kompisar börjar jag också få vilket är megadajligt! :D jaja. nu ska jag inte va fjortis fo evvah. ska mata igelkotten sen kanske nanna. har sovmorgon till kvart över tolv imorogn ju! höhöhöh.

puss på er mina favvisar!

Kommentarer
Postat av: lois

joooooolanta, vi ska lega på lördag right? men du!!! föreställningen börjar ETT på fredag :/ damn!

2008-09-03 @ 21:50:59
Postat av: Elin L

ih, jag kanske e en av de nya kompisarna^^ och mata igelkotten :D fint är det!

2008-09-03 @ 21:53:09
Postat av: VL

men det är ju bara för att du är så himmla bäst i dig själv ;) hur kan man inte älska ohlalousson liksom?

2008-09-03 @ 22:29:07
URL: http://vickylindell.blogg.se/
Postat av: Maja

thank god that your my best friend <3

2008-09-04 @ 07:24:12
URL: http://coociidog.se
Postat av: Klara

Hej Julia! Hur är det med dig? Det var typ ett år sedan vi sågs sist, hoppas allt är bra med dig!



Re: Tack! Vad gullig du är! <3

2008-09-04 @ 14:34:03
URL: http://runway.webblogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0