hemligt uppdrag/FBI

nu har jag precis kommit ut ur duschen efter ett roligt men varmt medelpass på friskis. haha!

idag efter skolan okm elin hem till mig. (: vi åt bullar och pratade ett tag, sen cyklade vi ner till stan och var på ett hemligt uppdrag som ni lär mörka imorgon när ni träffar elin :D sen gick vi till city gross och gina. därefter cyklade jag him. slappade ett litet tag och sen var det som sagt friskis. nu känner jag mig otroligt bra. haha! jag vill börja på diet. eller iaf sluta med å äta massa godis och kakor. ska vi se hur länge det går? jag tror på mig själv denna gången! :D

nu ska jag äta lite middag. mums (; haha!

pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Robin

Snuttan, kom hem till mig snart.



Kyss

2008-09-12 @ 23:05:59

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0