frisssssssör

om ca 40 min sitter jag hos frisören och berättar att mitt tjocka hår ska bort (eller det mesta av det) och att vi ska brunt och lugg. om han går med på det får vi väl se. :D haha! ska bli spännande. hoppas jag inte blir deppig som jag alltid blir när jag klippt mig. efter ett tag brukar man ju vänja sig. och gillar jag inte luggen växer den ut på ca ett år? usch vad länge men jaja! :) det ska gå bra :D så om ni ser en brunhårig tjej med lugg i helgen kan det mycke väl vara jag! ;D haha!

ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer bli bra tror jag :D om det blir som SJ tjejen ;)

2008-09-26 @ 18:42:40
Postat av: Fridah

Det va skitfint Julia :D jättesööööööt va du i det !

2008-09-27 @ 08:17:54
URL: http://fridahgomer.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0