du är en nolla och jag är din idol

jag har inte kunnat blogga på ett tag eftersom att mitt internet inte har fungerat..! men ja, nu verkar det gå bra :)

i onsdags var jag, lollo & elin i malmö och shoppade. det var jätteskoj och många goa skratt :D och vi alla fick snygga nya kläder :)

på torsdagen pluggade jag lite, sen efteråt var jag med ida & johanna. vi var hemma hos ida och sjöng singstar och bara mös :)

igår var jag med emma & elin nere i stan. efter ett tag kom även lollo. köpte ett par gråa chinos :) sen åkte emma hem och vi andra gick å åt på rhodos. det var gott men alla fick lite ont i magen sen. haha! sen hem till elin och mysa. sen kom vicky, ewe & julia och efter ett tag ävem jens, jack, philip och oliver. vi stack till kick-offen som inte verkade vara så skoj alls så jag & lollo åkte hem till henne och snackade ett tag. sen var jag hemma! :)

idag är det höst vilket jag både tkr är mysigt och jobbigt. då känner man sig tvingad att vara ute i det klara och kalla vädret men det är ju inte skoj när det är kallt! haha!

ikväll ska jag & emma ha myskväll :))))

puss!


Kommentarer
Postat av: louise

jag har ont i hela kroppen och är såååå trött. jag ska ringa dig NU!

2008-09-14 @ 17:14:26
Postat av: louise

jag har ont i hela kroppen och är såååå trött. jag ska ringa dig NU!

2008-09-14 @ 17:14:40

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0