Dr.Mugg

hej allesammans!

igår vaknade jag vid tolv sen gjorde jag vid mig och mötte upp vicky. vi lämnade hennes cykel vid fabriken sen hämtade hennes mamma oss och körde oss till CG där vi köpte halstabletter och tuggummi. hihi. sen gick vi hem till elin. de gjorde vid sig och jag pimpade pernets dr mugg dassa lock. det blev schnyggt! sen efter ett tag stack vi hem till frida där alla gjorde vid sig. jag var assisten. höhö. sen gick jag efter ett tag. tog bussen hem å åt. sen kom emma efter ett tag. vi satt och snackade & kollade på tv. megamysigt :D

"kan du sluta äta med mat i munnen?"

ahaha! :D idag ska jag städa, handla och förhoppningsvis täffa lollo. imorgon åker jag på lägerskola med klassen :F


Kommentarer
Postat av: VL

Porrisar! ;)

2008-09-14 @ 18:16:17
URL: http://vickylindell.blogg.se/
Postat av: juuuuper

klart vi e porrisar ;D haha

den blev fetefiiiin!

2008-09-14 @ 20:12:17

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0