dont panic, it's organic

det var ett litet tag sedan jag skrev här, men det har varit en busy helg. i fredags klippte jag lugg och färgade håret nästan svart. haha. ganska coolt blev det nog :) sen var jag här hemma med maja, vicky & fridah. i lördags var jag nere i stan med sis & mamma. shoppade ett par uggs och ett linne. även en skjortklänning. sen på kvällen var det tjejmiddag/fest hos frida. mycket trevligt! :) det tackar man för! i söndags var det en slappedag då jag städade garderoben och lite så.
idag i skolan gick det ganska snabbt. såg film på svenskan & engelskan. sen efteråt stack jag & emma ner till stan och lämnade tillbaka skjortklänningen och istället köpte jag en organisk tröja. "dont panic, it's organic". den var fajn. hehe. sen fikade vi. mumma. när jag kom hem ringde jag till monki och la undan en tröja som jag & emma ska åka och köpa imorgon. jag älskar den. :D hihi. fanns bara en kvar och den var i just min storlek. fniss. megaperfa ju. svider dock att lägga ut pengar på tågresan till malmö men jaja. det får man stå ut med.
borde egentligen plugga matte men eftersom att jag glömt planeringen i skolan så sket det sig. nu ska jag kolla på tv.



puss på er!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0