You Know I'm No Good

hej!

har inte skrivit på någon dag. så får väl uppdatera lite. igår var jag och emma nere i stan och fixade med en sak. sen stack vi till pappas jobb och snackade med honom ett tag (man får aldrig tyst på honom) sen fikade vi. efter det åkte vi hem hit och pysslade. haha! :) jag åt & sånt sen hem till emma, sen vidare till jee. var där och snackade i nån timme. mysmys. sen hem igen. :)

idag var det skola. helt ok dag då vi hade sovmorgon, lektion, håla, lunch sen film. efter skolan har jag läst lite i engelskaboken som börjar bli bra nu. lollo och hennes mamma kom å hämtade mig och vi handlade inför imorgon på kvantum :)



nu ska jag kolla lite på tv & läsa lite i boken. imorgon ska emma och jag bara ambassadörer på folkets hus och prata om miljöprofilen. wiihoo ;) sen lunch på thaisakimojen. mummmaaa :)

weich, jonte och januzie i skolan!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: johanna

INGA BILDER PÅ NYA FRILLAN :O ! VISA OSS ! :D

2008-10-10 @ 00:33:09
URL: http://johannafroberg.blogg.se/
Postat av: eve weich

HAHAHA jullan fyfan vilken bild!

2008-10-13 @ 17:58:28

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0