what would the music be without sound?

alltså fy vad jag känner mig stressad med samhällen. jag kommer verkligen ingen vart. och jag förstår i princip ingenting. jag vet inte vad jag ska göra.. jag tänker iallafall skriva så mycket jag kommer på och säga nästan allt jag skrivit på redovisningen på torsdag sen får det gå som det går. ska inte gå och må dåligt över att jag inte får vg i samhäll. jag får acceptera att jag helt enkelt inte är tillräckligt smart och intresserad av det. haha! :)

jag vet inte om jag ska ut å gå med lollo idag men ikväll kommer iallafall ida hit och äter. ska bli mys. :)

nu får jag fortsätta svamla om vad Spanien ska göra när det gäller att hjälpa u-länder. inte det lättaste att hitta fakta om.

pösssssssss.



Kommentarer
Postat av: nosretsirhc esiuol

HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR

2008-10-14 @ 21:32:04

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0