what u gonna do, katie?

alltså jag har så sjukt tråkigt. jag vill bara hitta på något. men vad?
jag känner megamkt för att träffa lollo men jag vet inte om jag har råd att åka ända till grand canariefågel..... that sucks. får vänta tills lördag.

glöm förresten inte att det är vintertid idag. skoj med mörkare eftermiddagar ju..................

jaha, vad ska jag mer skriva? jag tror ändå ingen läser.. så jag kan ju sitta här och skriva om i princip vad som helst. kanske om hepatit b? eller svampchips? eller varför inte vindrutetorkare?

förresten är jag trött på mitt hår. eller jag är trött på att inte passa i långt hår. så jag kan aldrig ha det nere nu.. men det är ju bra att ha långt hår när man brukar ha det uppsatt.. blä. jag vill ha serinas hår i Gossip Girl, som är idag btw!!! det slutade ju helt cp sist så måååste se det. *fNiZzZ*



hejdå jackass

Kommentarer
Postat av: emma

haha du är störd and I like it! Jag ser fram emot inlägget om vindrutetorkare förresten! och jo, jag har sagt tusen gånger att ud kan ha håret nere din tossa!!

2008-10-27 @ 11:39:22
Postat av: louise

JAG HAR SAKNAT DAJ MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖE <3 kyss & smek i ljumsken

2008-11-02 @ 13:43:19
Postat av: Anonym

du kan va en jackass

2008-11-04 @ 19:47:31

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0