tomorrow can wait

var fest i helsingborg igår. sen stack jag med elin hem och sov där. det är tur jag har dig. hihi. för du är såååå snällizzz* (uppmärksamma stjärnan) sen imorse stack vi hem hit och "pluggade" med vicky. fast det blev mest snack. måste skynda mig nu för sju ska jag va hos chonny och göra vid mig sen sticker vi till härslöv och har feteskoj. ska träffa emmisen min som jag har sååå mkt att berätta för. fifan!

och lollo. tack för samtalet idag. tur jag har dig <3<3<3

nu sticker jag! ha skoj allihopa.


Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha så skoj schnygging ;D

2008-10-31 @ 19:08:02
URL: http://[email protected]
Postat av: lojjjjjjjjjjs gojjjs

hehehehehe, det var kul att snacka med dig. även om du lät som att du ville slå ihjäl mig eftersom jag väckte dig! oPsS zzz

2008-11-02 @ 13:47:02

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0