tinkiwinki

jippiyayay. idag fick jag mitt godkännande av vägverket och imorgon ska pappa & jag ut köra. mihi. ska bli megaskoj :D jag kommer vilja köra hela kvällen ;D

skolan var seg och ganska tråkig. jag vill ha hem mina tyskar nununu!!!!

jag borde egentligen plugga matte eftersom att jag ligger efter och det svåra börjar nu. men jag orkar inte. vill bara kolla på tv. sen borde jag skriva en sammanfattning av hur det var att vara ambasadör för samhällsprogrammet på den där mässan men det känner jag inte iheller för.

imorgon börjar jag egentligen fem i halv tio men eftersom att jag är klassrådsrepresentant och det är elevrådsmöte imorgon så börjar jag nio. wiho......

hoppas ni haft en bra dag trots det gråa vädret.


















och erkänn att detta är en av de snyggaste bilderna ni sett? hahaha!

Kommentarer
Postat av: *mYsTeRy WoMAN*

woho, dagen suger. louise goes high on penicillin to niggght!

2008-10-21 @ 16:23:00

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0