strawberry goes lime goes fusion

just nu sitter jag och småkollar på one tree hill och pluggar engelskaglosor. hehehe. mindre skoj. igår sov lollo hos mig. det var mysigt. vi kan dock retas extremt mycket med varandra. hahahah! :D och vi är lika goda båda två. :D tur jag har henne. :D:D:D <3

ja, nu har min mamma varit ute och gått jäkligt länge. hon har kanske blåst iväg? min cykel har trillat i trädgården. blä. så mkt blåste det innan. inte skoj, inte skoj.




lollo fotar.



julle fotar.

vi har haft en mysig helg. eller iallafall jag. hihi.

PÖSSPÖSS

Kommentarer
Postat av: louise

hahahhaa, hur vi har varandra :*

2008-10-05 @ 19:26:26

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0