So I'm moving to New York 'Cos I've got issues with my sleep

nu har man äntligen loooooooov! :D

började åtta och hade italienska, sen när vi hade svenska kom inte vår lärare så  jag, januzie, kalle och pfeiffer stack och kollade när de repade inför konserten. träffade emma och co som kom hem från tysklandet igår. mihi. :) sen var det konsert. de var duttia :) var där ett tag. jonte och seb tror inte på mig när jag säger att jag är nordisk mästare i biljard :( så jag började gråta och allt ju! hehehehe. sen så pratade jag med elin och de andra sötnosarna och gick till datorsalen och sånt där jag lämnade av seb för han är klen. sen cyklade jag him. har ätit korv stroganof.. usch. jag offrade den goda bakade potatisen på skolan för konserten.

snart kommer pappa och så ska vi övningsköra. hoppas att jag inte får vattenplaniiiing ;D haha!
ikväll blire tjajmidda hos s4ndr4. hihi. mysmys.

trävlig hälg och trävlit höstlåv.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Tack detsamma duuuuuuuuu :D

2008-10-24 @ 14:46:20
URL: http://fridahgomer.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0