rubyrubyruby

denna skoldagen har varit mycket bättre! :) hade elevråd på morgonen sen matte. usch vad svårt det är!! sen hade vi geografi där vi kollade på världens tråkigaste film...... och eftersom att vi slutade tidigare hängde jag med italienarna och åt. det var tacobuffé. helt okej förutom att janus sa att det var larver i maten. haha! sen hade vi spanska. det är också sjukt svårt. jag kommer inte ha ett enda mvg om ens ett vg detta år. och istället för att ha rast följde jag med johanna, seb, jonte och januzie på deras italienska. det var skoj. mkt roligare än mina egna italienskalektioner. vi körde hänga gubben och sånt. och vissa lärde sig att hata någon på italienska.........................
sen var det fördjupningstid då vi endast satt vid datorerna och gjorde allt annat än det vi skulle.. :P och jag som skulle lämna in ett ymp arbete tills imorogn kommer inte hinna eftersom att jag fick reda på det idagt + att jag inte hittar uppgiften på hemsidan. så hejdå kina hösten 2009!
sen hängde jag kvar i skolan ett tag efteråt och busade. hehehehe. spelade tennis med en pappersbit, fick godis av jonte och sånt. :) nu ska jag snart till väla med pappa och anki. men jag har inga pengar...... blä. ;) sen kanske jag ska övningsköra på parkeringen på väla :D hahah! men vi får se hur det blir med det. :)

ha en bra dag! :D


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0