obs, långt inlägg

gårdagen var ganska händelserik faktiskt. började med att jag tog bussen och var vid folkets hus lite i nio. skulle vara ambassadör där och charma till oss elever till samhällsprogrammet. den frösta halvtimme var seg för där var inga nior och ingen emma. sen gick jag och mötte emma och seb och det blev roligare. emma och jag varvade nog några elever.

hihi, sen gick vi och åt på china palace. sån buffé.. och när jag stod där och precis skulle ta sånna pinnar man äter men säger jag; "vad jag känner mig tailändsk nu". haha. en typsik julia-kommentar! sen när vi satt och åt puttade emma till seb så att han spillde ut sin dricka. hahah. vilken röra. men skoj var det.

sen gick vi och köpte melontuggimmi, och gick förbi dammhag där barnen hade bollstå. en flicka kastade den utanför stängslet och helt plötsligt var jag med i leken men eftersom att bollen hamnade under bilen fick nån annan fixa det och vi gick vidare.

väl framme på folkets hus igen ville inte seb stå vid idrottsgymnasiet så han stod med oss :) det blev mest trams hela tiden vilket inte gör mig något :) och där kom alla sorters nior. en ville t ex bli präst. haha. ganska coolt!

när vi var klara för dagen följde vi seb till busstationen och sen fikade emma och jag för ovanlighetens skull i väntan på johanna och maja. när johanna och maja om ner till stan fixade vi presenter till lollo och sånt. sen tog jag och emma bussen hem. men vi verkade ha mkt att snacka om för jag glömde helt var jag skulle hoppa av så busschauffören fick stanna ca 15 meter efter hållplatsen och släppa av mig. lagom pinsamt. 5 min senare får jag ett sms av emma där hon skrev att exakt samma sak hände henne. hahaha! :D

gjorde vid mig och sånt sen stack jag hem till lollo som fyllde år förra veckan. det var middag för hennes närmaste. mycket trevligt :) tacos, kladdkaka och sånt gottit. :) när alla lundabor stuckit för att hinna med tåget var det bara jag, lollo, emilia, johanna, maja & mathilda kvar och jag & ull blev riktigt sugna på att sticka bort till bk fram och se vad som hände där så det gjorde vi. haha. träffade patrik, hansen, poppe och niclas där utanför och sen kom januzie. lagom packad med en ny snygg keps på sne. han hittade niclas som också är dansk och janus sa till mig ett x antal gånger att han älskade mig för att jag hittat hans gud. hahahaha! vad ska man säga? hahaha! sen stack jag och lollo hem igen efter att träffa några av sina närmsta vänner väldigt glada och lulliga! haha! :D kärt :)


emma på folkets hus


seb på folkets hus


luddrik


emilia


poppe


jag hade koll på hästen, emma! ;D


januzie och hans gud (niclas)

tack för en trevlig dag. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

åh mysig dag!! :D haha fan vad jag är stolt över dig som skyddade hesten :) jag är så glad att den överlevde! :D

2008-10-11 @ 14:17:52
Postat av: chrulia.webblogg.se

sv: haha, ja. visst var jag dutti? :) thihi.

2008-10-11 @ 14:21:03
Postat av: louise

de va trääävligt :)))

2008-10-11 @ 14:31:47

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0