kärlekens tunga

god förmiddag! gårdagen var ganska händelserik och skoj. åkte med bussen till stationen vid 5 sen tog vi tåget. väl framme i lund fick vi vänta ett tag sen hoppade vi på bussen med ca 40 andra agardh-elever. åkte buss i en timme och körde förbi veberöd och räcket där emma och janus trillade baklänges rakt ner i rabatten. haha! småskrattade för mig själv när vi körde förbi. jag saknar faktiskt lägerskolan. det var grymt skoj! :D till slut kom vi fram till ett stort hus där festen var. efter ett tag kom tvåorna på skolan också. kanske treor? vem vet. haha! spårade dock ut lite vilket aldrig är skoj. vi beställde en taxi till halv tolv efter att ha försökt komunicera med en tysk (fick äntligen använt mig av min standarfras "var kan jag köpa pizza?"). taxin körde oss till nåt ställe, därifrån tog vi bussen till lund sen väntade vi på lunds station för att sedan ta tåget hem. camilla kom och hämtade oss i landskrona. micket snelt :D

idag ska jag vara med den nyfyllda 17 åringen hela dagen. eller ja, hela och hela, vi får ju se när hon vaknar. :D och hur hon mår ;) hihihi. kommer säkert blogga mer idag för jag känner att jag känner för det ;D

puss på er!!

Kommentarer
Postat av: louise

jag mår bra, jag lever fast.... jag borde duscha!

2008-10-04 @ 13:03:20

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0