"jag är överlycklig att jag har dig!"

tur att jag har världens bästa kompisar som lyssnar och ställer upp för mig. <3

hihi. lollo. du är så nuff. prommenix imorgon hur mkt du än tjatar om att du inte hinner ;)

och vicky, du ska höra mängder av nya superbra låtar! :D du gör så att jag känner mig uppskattad :*

och emmisen som jag inte träffat sen i fredags ska jag träffa imorgon. :) jag har ett konstant behov att att prata med dig hela tiden. om det är bra eller dåligt avgör du själv. haha! ;D


pöss på er!
love ya fo evvah. (behöver jag kanske sova? ja)

(detta inlägg kanske blev lite fjortis. men det var inte meningen. vill bara att de ska veta hur mycket jag tycker om dem.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar jag med :) Du förtjänar bara det bästa darling ;) så det är tur att du har dem andra två.. haha

2008-10-13 @ 21:59:18
Postat av: louise

är det okej om jag skriver engelska imorgon samtidigt som vi promenixar? heheheheehhehehheheheheh <3

2008-10-13 @ 23:53:52
Postat av: Emmisen

åh du är så gullig! det är faktiskt jobbigt med helger, när jag inte träffar dig varje dag! :O usch, fy för helger! ;)

2008-10-15 @ 21:19:39

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0