ingen är där när vi vänder oss om.

idag har jag varit i skolan. det gick snabbt alltihopa :) efter skolan stack jag & emma hem till henne och åt macka, sen ner till stan. köpte finbyxor till henne och en annan tröja sen fikade vi med axel och simon. trevlet. träffade även andrea som skulle på besiktning med sin cykel. dock gick det inte igenom.. hon fick motorstopp. :) sen åka buss hem. hoppar av där jag brukar men kommer på att jag har min cykel hos emma så jag går till henne. sen hem. mamma är inte hemma så jag kollar på den "stora" TVn ;D haha! efterlyst snart. :)

ha en bra kväll, PÖSS

Kommentarer
Postat av: Fridah

Jag ska till Kanarieöarna :D

2008-10-15 @ 20:46:37
URL: http://fridahgomer.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0