I'm the king of bongo, baby,

väla igår var ganska jobbigt. haha. gick otroligt mycket och hittade inte ett jävla skit. eller ett nitskärp och presenter :) men pappa har blivit shopoholic? haha! :D åkte sedan hem till anki och fikade där och vid tio stack vi hem. övningskörde lite på parkeringen och jag höll allvarligt talat på att köra ner en lyktstolpe det första jag gör. ska köra ikväll igen och då ska pappa ta lugnande? hahaha! :D

skoldagen har varit bra. :) kollade på film. dock trodde jag, jönsson, wedberg och villsmyr att vi började åtta så där satt vi och spelade kort i en timme. haha! :)

nu ska jag kolla på vänner och äta macka, sen ska jag plugga. hehehe

Every monkey'd like to be in my place instead of me cause I'm the king of bongo, baby, I'm the king of bongo bong


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0