i'm still here

jag var ett litet tag inne på att byta till blogspot men tur att jag inte gjorde det. haha. jag gillar webblogg mycket mer. vad tycker ni om den nya designen? sånt man får göra när man inte har något bättre för sig.

emma och maja är i tyskland nu. och vicky åker till ryssland imorgon. usch. stackars mig. nu får pågarna ta hand om mig denna veckan. jag ska förresten träna imorgon. duktigt va? haha! och jag hoppas förresten att ida vill äta med mig på matan imorgon. om vi nu har lunch samtidigt vill säga.

sov gott allihopa.

Kommentarer
Postat av: elin

snygg snygg snygg! :):) thihi

2008-10-19 @ 21:51:44

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0