i'm not the way you think i am

känns som om jag inte har tid med någon av mina kompisar och som om jag glider ifrån er.. blä. just nu sitter jag och laddar ner massa emo musik och lollo & jag har försökt komma på en anledning till varför man ibland tycker om att lyssna på sånt? man mår lixom bättre av det på något sätt. men man är väl inte emo för det? jag tycker samtidigt om att lyssna på t ex i say a little pray for you. haha! men ja, ibland hjälper det helt enkelt med lite extra elgitarr ;D!

har pluggat NK hela eftermiddagen. eller ja, lite till & från. så nu får vi se hur läxförhöret går.

och förrsten så åker typ halva spanskaklassen till spanien på fredag. fyfan vad avundsjuk jag är allts. vi hade det så sjukt bra där. aaah! jaja! hoppas de får det lika bra :) nu ska jag plugga i en kvart sen se på tv. är det idol idag? :P

pusssssssss

Kommentarer
Postat av: louise

i must be emooooooooooo.

2008-10-01 @ 20:01:24
Postat av: Fridah

Lätt fett att det va idol :D

2008-10-02 @ 08:29:43
URL: http://fridahgomer.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0