If you don't love me, why do you raise my hopes?

om två månade är julafton över och snart är det 2009. det är egentligen helt sjukt hur snabbt detta året har gått!!!
just nu sitter jag och skriver en önskelista. det är alltid lika skoj. fast jag brukar dock hinna ändra mig ett x antal gånger innan det verkligen är dags att skicka den till tomten.. en systemkamera och en iPhone hade inte suttit fel. dock tror jag inte att tomten tycker jag har varit sååå snäll så att jag skulle få det.

just det, nu måste man även börja spara pengar så att man kan köpa julklappar till hela familjen. det är så himla mysigt att ge sig ut på jakt efter de perfekta presenterna. ihihihi.

väntar på pappa nu. han sa att vi skulle ut å köra idag. fast jag orkar inte....... så hoppas han inte hör av sig ;D haha! annars vet jag inte alls vad jag ska göra idag. tråkigt.

ha de blåbär

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan va ett blåbär

2008-11-04 @ 19:48:15

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0