idiotkräk!

god kväll!

igår var en ganska mysig dag. jag var hemma och sånt ganska länge, sen åkte jag med emma när hn övningskörde. honv ar megaduktig. nu känner jag också bara för att köra så pappa å jag ska göra det imorgon. :) sen åkte emma och jag hem hit och myste. ¨gick till konsum och köpte pop corn sen satt vi i min fina nya säng och kollade på tv.

idag vaknade jag vid 10 och gjorde vid mig sen kom emma hit å vi åt frukost. vi begav oss sedan till badet där vi simmade och bubblade och hade oss. megaskönt :D sen hem hit ett tag och måla naglar och annat sen ner till stan där vit räffade snygge-cille och hennes kompis simone(?) (A) . fiklade på subway och sånt. sen åkte vi hem igen.

nu ska jag se på ugly betty.
peace!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0