hela världen är så underbar

har jag blivit terroriserad av lollo med under en tid. och på fredag får hon äntligen se sin älskade vampyr ;D haha!

idag var det en helt ok dag i skolan, som sagt? haha. glömmer vad jag bloggar om. kan inte vara något viktigt. har precis hjälpt emma med hennes spanska lite som måste vara dagesn goda gärning. jag tycker om att göra henne glad. :D eller jag tycker om att göra alla glada egentligen. på tal om gladhet så ska jag va med andrea på lördag :D iiih. jag behöver skratta så att jag får kramp i magen. dock lyckades ida och jag med det en gång idag :)

mitt liv är bra. jag försöker iallafall göra det bra :) du gör mig ledsen, men jag älskar dig trots allt. allt annat är perfekt.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0