ärligt talat, det var skönt med ett dåligt svar

nu har jag skrivit klart mitt protokoll. vet inte om det är så det ska se ut. jag är lite rädd för marie för jag måste ju lämna in ett snyggt eftersom att jag är klassrådsrepresentant och kommer göra många sånna. synd att emma inte är i skolan nu.

det är verkligen höst!! himla mysigt ändå. det är vid sånna här tillfällen jag önskar att jag drack te/kaffe. haha. det ser så mysigt ut. menmen.. får dricka mjölk ist. det är godare.


fin bild jag tog förra hösten va? :) höhö. jag vill ha en systemkamera.. och fotografera massa granna saker. någon som vill ge mig? då får ni ett bacon-plåster!!

Enfrente tú y yo 
Va y viene el silencio

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0