väla

jag är verkligen inte ett måndagsbarn. speciellt inte när jag haft ett superduper lov och ska tillbaka till skolan.. men dagen var väl ändå helt okej.. sen efteråt cyklade jag snabbt hem för att hinna se reprisen av Gossip Girl som jag missade igår. sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till väla. köpte ett par jeans, en kjol, en lång t-shirt, en pälskrage och en cykelpump! hahaha! ;D och nu sitter jag här hemma och gör engelska. dock har jag glömt mina uppgifter i skolan så jag får väl offra mig och kolla på tv ist :)

ha en bra kväll era röd-lökar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan va en röd-lök

2008-11-04 @ 19:40:46

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0