härslöv

gårdagen var mycket trevlig. först med vicky & elin, sen hem till chonny för att göra vid sig inför la fiesta i härslöv. stack hem och bytade kläder en gång också! haha! sen kom pappa och hämtade mig, ida, petro och sandra och så åkte vi till lokalen. ganska mkt folk redan då och emmisen var redan där! hihi! :D:D sen kom även vicky, elin, elin, chonny och frida. det var megatrevligt och det dansades en del. och vicky å jag fick dansat vår inte alls inövade dans! hahaha! :D seb blev av med sin mobiltelefon och så ringde jag den och någon svarade så ger jag den till honom så säger han; hej, har du min mobiltelefon? hahahaha! alltså fyfan vad roligt det var. hahah! jonte var också på G och rökte cigarr? hahaha! du är galen!

pappa kom å hämtade mig vid lite i tolv då musiken slutat spelas och sånt. josse och ida skulle åka med hem men eftersom att seb var påväg att gå hem och emma också skulle hem så slängde vi in dem i bilen också! :D

idag har sis och pojkarna varit här. jag ska snart träffa emma sen ikväll ska jag nog träffa ullis som kommer hem frångrand canariefågel ikväll! :D



















ha en bra dag!


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0