please drop the past and be true!

jaha, då var det fredag igen. och jag känner för att dansa! hahaha!

sitter och kollar på idol. skulle egetnligen till frida och kolla film men är sååå trött + att jag inte orkar gå hem dit nu när det snöat.. :P men de ringer nog sen så kanske jag följer med och åker pulka. haha!

annars har dagen varit bra. kom på att jag saknar lollo. och emma. så vi får ses snart!! :)

imorgon är det tjajmidda @ pernets place. funilifun! :D


hade det inte varit lite coolt att ha dessa hörlurar? lite guld och så timbuktus autograf på luren. hihi. jag tycker iallafall de är coolish! :D lite jobbigt när man ska lyssna tillsammans med en kompis bara! ;)

hajdååå!

Kommentarer
Postat av: louise

jag saknar dig med och det värsta är att vi inte kommer ses på länge?????????? från en sak till en annan! HAN I TWILIGHT VAR SÅ GALET JÄVLA SNYGG! slår nästan gustaf, dog lite. hahahaha. känner mig jävligt dum men så var det. aaaah, filmen var skitbra!!!! måste-läsa-böckerna.se PUSSSSSSSSS :*

2008-11-22 @ 00:37:43
Postat av: Poi

Finns det ingen dj-funktion?

Det vill säga, roterbara lurar för just möjligheten att lyssna via enbart en lur?

2008-11-22 @ 00:56:25
Postat av: louise

daa reason: jag har en helvetsvecka framför mig. vet allvarligt talat inte hur jag ska hinna med allt pluggandet tre stora prov (1 samhälle och 2 matte, som jag fattar nada av) och sen två inlämningar. hehehe. och sen har jag två inlämningar och en redovisning i historia veckan efter (vet inte varför jag berättar allt detta, hur som haver..). men isåfall får vi ses på fredag. vet inte om jag skulle till något ställe i malmö då men vi kan ses ett tag eller du kan kanske följa med om du vill! :) du kan få mer informationnnnnnnnn lataaaah' <3 nu: PLUGGA MER!

2008-11-22 @ 15:32:16

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0