music is my way of thinking

ganska skoj dag i skolan idag. brandlarmet gick ännu en gång idag. åt kebab på lunchen och sen fick sebbe och jag snabbt som fan översätta engelskan. haha! men vi hann inte + att vi kom försent. på fördjupningstiden försökte vi hinna klart men han blev inte klar så jag stack. men glömde ett papper. DOH!!! men jaja. får lämna det imorgon. stack och spelade lite badminton med weich, ola, carl, janus och jonte. gick megadåligt. sen till netto. haha! nu sitter jag här hemma och har precis gjort klart läxan. ska kolla på nyheterna nu. dax att bli allmänbildad. :)

jag saknar emma. hon kommer på lördag!!! :D iiiih! (tack för sötesms:et :* )

ha de bra era asetylcalicylsyror (stavning?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

acetylsalicyl-syror* :)

2008-11-20 @ 19:26:38

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0