L'Oreal

imorse frös jag som in i inferno!! och såklart var emma inte på plats. haha!  väl framme hade vi matte. usch vad jag ligger långt back.. och så kom där några nior som skulle se hur hemskt det är att ha matte på gymnasiet. sen NK.. då lurade janus mig. han gav mig en enkrona och sa att jag skulle rulla den nedför näsan och se om den landade i cirkeln på bladet framför mig. och godtrogen som jag är så gör jag det. och sen börjar seb, emma och jonte asgarva. då har janus målat med blyerts på sidorna av myntet och där sitter jag med en rand på näsan! hahaha! :D
spanskan gick helt okej. inte så läskigt som jag alltid är rädd för ;)

sen efter lunch kom lollo och var med mig på den sista lektionen. fick inte så mkt gjort men det får jag aldrig på fördjupningstiden. sen gick vi hem men på vägen fikade vi på gläntan. megafancy! sne var vi här ett tag men jag var tvungen att sticka vid lite i sex för jag skulle på frisiks med petro. blev intensiv som verkligen var jobbigt. men bra att någon pushar mig! nu ska här testas på nya saker! :D
när jag kom hem var jag tvungen att städa och allt sånt. nu ska jag läsa geografi och NK sen ska jag unna mig lite tv-tittande! because i'm woth it som L'Oreal hade sagt! :D

puss på er era dammhuen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan va ett dammhue

2008-11-05 @ 22:40:38

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0