låt den rätte komma in

imorgon ska jag och lollo se "låt den rätte komma in" på bio. och hon berättade precis att det sägs att denna är den läskigaste svenska filmen genom tiderna. hahahaha! och så ska jag se den med lollo, den lilla fegisen. inte det för att jag är så tuff själv. sen ska vi åka buss hem och allt. i'm gonna be scared!! vi ska äta middag i hbg innan också.

imorgon ska jag och alla mina reskompisar ner till stan och kolla resa också! ska bli spännande. ska se om jag hinner köpa en fars dags present också! haha!

sen måst ejag vekrligen plugga i helgen. något störigt är att jag inte kan va med lollo på lördag kväll när mamma inte är hemma för då är jag bjuden på gåsamiddag.. störigtstörigt.. men sånt man får leva med.. :)

just nu känner jag förresten för att shoppa. jag vill ha ett par pump, nån fin blus, och skinnbyxor som är tajta som ett par leggins. haha! vet att det ltåer fult men har sett det och det är dö fräckt. kanske inte på mig men jaja! :D ska iaf testa ett par sen! nu ska jag nog sova. känner att jag börjar bli förkyld. det är det kalla vädrets fel!




såhär vill jag ha det!! :D


Kommentarer
Postat av: louise

ser svinfint ut! men julla, fan vad vi kommer dö imorgon?

2008-11-06 @ 22:13:45

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0