kan du o-stänga dörren åt mig?

igår efter skolan stack jag & ida ner till trädgårdscaféet och fikade. (mums) sen gick vi lite på stan och så. sen hem hit och gjorde ingenting i typ två timmar. sen kom andrea hale plötsligt. haha :D och sen stack ida. jag & andi satt och tramsade oss vid datorn och kollade på charterakuten eller vad det heter. länge sedan jag var med henne. alltid lika skoj. (eller nästan iaf ;D)

idag är det den segaste dagen i skolan. och det gör det inte bättre att det är soppa = ingen näring.

nu ska jag snart käka pizza hos murmur.

ordning och reda, pengar på fredag. mycket o-dåligt! :D

Kommentarer
Postat av: eve "inte helt o-ohundra" weich

haha deffinitivt inte o-odåligt med pirre på en torsdag!

2008-11-27 @ 18:52:31
Postat av: Carl

Skyll dig själv att du inte följer med och käkar pommes på soppdagarna!

2008-11-28 @ 15:07:43
Postat av: Maja

eller var det städa städa pengar på fredag ? ;)

2008-11-28 @ 18:56:05

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0