jonte och janus - the stalkers?

igår var det fredag och den var hur bra som helst. skolan gick ganska snabbt och jag var duktig nog att räkna massa matte på hålan så nu är jag nästan ikapp. tack vare ida! :D var en ganska bra dag i skolan. sen när jocke sagt: nu duschar vi grabbar, så sa jag till janus att vänta på mig och ida så vi kunde ha följe ner men vi best'ämde oss för att ta bussen ist för att det regnade. så janus och jonte höll oss sällskap tills bussen kom. sen försvann de snabbt som fan. ida och jag åkte ner till stan och fikade på subway och rätt som det var kommer janus och jonte förbi. hahah, de hade planerat att sitt apå busshållplatsen när vi skulle hoppa av. det var bara det att det var fel busshållplats. de fikade med oss och sånt sen kom även favvoelin. hihi.

sen gick vi in på H&M och kollade lite sen bort till big travel där vi mötte upp de flesta av resgänget. så nu får vi se om han som jobbar där hittat vårt drömresemål! ;)

sen åkte jag och ida buss till skolan och hämtade våra cyklar. hem snabbt och göra vid sig sen kom lollo och vi cyklade bort till bussen mot hbg. på den sitter, så klart, janus och jonte! hahaha! lite småskoj tyckte jag!

väl framme i hbg hämtade vi ut våra biljetter sen gick vi och åt på mezo. myspys. :) sen tillbaka till bian igen men eftersom att vi hade tagit fel på tiden så gick vi och köpte godis på "oj". hahaha. godishyllan var enorm och då säger lollo ganska hgt i affären; JÄÄÄÄÄVLAR VILKEN HYLLA!! hahahaha! som vi dog av skratt där! :D sen gick vi till bian och såg filmen. och den var sjukt konstig. nog den konstigaste filmen jag någinsin sett. det är en sån typisk cp-dröm man kan ha ibland. haha! när vi sett klart den går vi till knutan och hoppar på bussen. och vilka hoppar inte på i g-löv om inte jonte och janus?! hahahahah! alltså fan vad coolt ändå! :D sen åkte vi hem och nannade!

idag ska jag pluggaplugga och plugga. och ja, jag vet att det är olagligt på en lördag men jag måste!! och ikväll blir det gåsamidda och sen ska nog lollo sova här.

ciao belli

Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHAHAH! jäääävlar vilken hylla.



- åh, jag blir så himla våt nu..

- av regnet?

- naj, av dig!!



- men ska jag sova hos dig, eller ska du sova hos mig?

- men alltså, jag måste verkligen sova!!

2008-11-08 @ 14:04:22

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0