i've got soul but i'm not a soldier

igår tog jag det ganska lugnt under dagen. pluggade lite spanska och sånt. sen kom pappa och hämtade mig vid 5 och så åkte vi ut till säby och åt gåsamidda. det var megamumsigt och jättetrevligt. sen körde pappa och jag & hämtade lollo sen åkte vi hem till morgan och milton i vadensjö där det var en liten fest. där var även janus och jonte som jag träffat gaaanska mkt denna helg  ;D haha! var där ett tag och hade jättetrevligt. folket där är så nice! sen kom pappa och hämtade oss + issabelle. sen sov ullrik hos mig.

idag vaknade vi vid elva och så. pappa kom vid ett och så åt vi farsdagsmiddag i svalöv. sen följde vi med hannes på knattefotboll. han var riktigt duktig. haha! en mysig eftermiddag. nu kollar jag på gossip girl och tar det bara lugnt! ska nog snart kolla lite på italienskaglosorna.

ha de fint era julgranskulor!


janus och nån kille i vadensjö


vadensjö


knattefotboll


lollo i hbg efter bian!

hejdå!


Kommentarer
Postat av: ull-rik

du är brabrabra :*

2008-11-09 @ 22:46:41
Postat av: Anonym

du kan va en julgranskula

2008-11-10 @ 19:44:03

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0