i've got soul but i'm not a soldier

imorse regnar det som attan och eftersom att jag tömt diskmaskinen igår så körde mamma mig till skolan. kärt va? har faktistk aldrig hänt innan. får nog tömmma den lite oftare. hade italienska i två timmar där hon sa att vi från och med måndag börjar kl 9 varje måndag och fredag. wiihoo!!! :D sen svenska. läste artiklar och sånt. janus var roligare som ritade en havsgurka (?). hahahaha! grymt snygg blev den! :D sen mumsade vi i oss piroger. "prata inte med mat i munnen weich! Amen hon måste ju få prata nån gång!" hahahaha! :D sen var det fetehåla så jag och vicky gick till netto. köpte chokladkalender som jag ska sätta upp i mitt skåp. jonte har redan knäckt den.. men jaja. anar också att en del kommer försöka ta sig en bit choklad......... sen hade vi en puttekort geografilektion. sen stack jag och emma ner till stan. fikade och snackade massor. fan vad skönt det var faktiskt. du kan peppa om någon. :D sen kom ida. hihi. gjorde några ärenden och sånt. sen stack jag och emma hem med bussen och ida med cykel. jag sa hejdå till emma som sticker till grand canariefågel klockan fyra inatt. kommer sakna henne megabajs. men jaja! life goes on! ;) nu har jag ätit och väntar på elin, ida och kanske vicky? :D haha!

ha en bra helg era vitlökspressar!

äsch, tänk inte på det. det är paketet som räknas!
hahahahaha!


Kommentarer
Postat av: Vl

jag är inte så säker på att du och jag snackade om samma paket..haha

2008-11-14 @ 18:19:44
URL: http://vickylindell.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan va en vitlökspress

2008-11-15 @ 01:17:43

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0