i en värld av idioter står du först i kön

alltså mitt liv är förstört. jag kom inte in på bilddagboken igårkväll och kommer inte in idag igen. det står något om felrapport. haha. jag blir faktiskt ganska nyfiken på alla bilder som lagts upp och som jag inte har fått se.. :P

just nu väntar jag på att lollo ska komma hem så att jag kan träffa henne. tänkte ringa pappa och fråga om vi kan övningsköra. och så hade jag tänkt att plugga lite. och städa rummet. fan vad intressant liv jag har. men jag har inget skoj att berätta. har väl nästan aldrig det. ska nog snart köra det inlägget om vindrutetorkare så att emma blir gla!

-aaaaaah
-har du fått kontakt?
-nej, jag testar ett par cheap monday jeans!

hahahahah!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0