fields of gold

är ambivalent. vet inte vad jag vill.. var det bättre förr?

sitter och övar på de italienska adjektiven som ska sitta i skallen imorgon på italienskan. :P det är ju verkligen jätteskoj..........

gårdagen var mycket lyckad hos pernet! god mat, snö, trevligt sällskap, singstar och lite skoj med mina fula glasögon. (HAHA). hoppas de bilderna aldrig någonsin publiceras..

idag har jag inte gjort något speciellt. har bara varit lite flitig vilket innebär städning, läxor, promenad och sånt.

imorgon får jag träffa min älskade emma!!! :D hon är hemma. neger, eller inte neger. det är frågan! :D hihihhi.

see ya!


Kommentarer
Postat av: Fridah

Saaaaaknar dig Julle :( <3

2008-11-23 @ 18:18:04
URL: http://fridahgomer.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0