dream it, do it

en av veckans segaste dagar som trots allt gick ganska snabbt!

jag har faktiskt inget att blogga om. megatråkigt. men imorgon är det helg. wiihoo!! :D hoppas vi får besked från resebyrån imorgon. ska ner till stan med ida. sen på lördag ska jag på fest hos elin! ska bli trevlet. hehe.

och jag kommer fortfarande inte ut på bilddagboken. vad tusan har hänt? buhuuuu.......

jag vill vara rich bitch.. så att jag bara kan sticka till göteborg och shoppa på lördagen. men det går nog inte med min ekonomi. (jag har kris).




dessa skorna är såååå fina. vill ha dem. verkar ganska stadiga också för min lätt-vrickade fot. höhö.
julklapp kanske? jag har varit ganska snällis.

Kommentarer
Postat av: lojjjjs

snyyyyyyyyyggga!

2008-11-13 @ 20:59:32

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0