dop pedro

gårkvällen var mycket mysigt enligt mig. mötte upp da gang vid don pedro vid sju. åt där och satt och snackade ett tag. sen upp till pappas lägenhet. hade fel nyckel så för ett tag blev jag ganska gnällig. men sen tog jag mod till mig och knackade på hos grannen och som tur var hade han den riktiga nyckeln. hihihihi. så vi satt där och snackade och så. skånsk musik i bakgrunden och fina vänner. kan det bli bättre? ;D haha! sen efter ett tag bestämde vi oss för att gå till festen i tornet. så vi gick dit. kändes inte så långt när man gick och snackade faktiskt. satt utanför och pratar med lite folk, visade seb var jag bor, träfade vicky och chonny och sånt. :) sen vid ett stack vi hem. :)

idag skulle jag egentligen till syster men det orkade jag inte när mamma väckte mig klockan nio imorse så nu sitter jag här i min ensamhet.. ska ta och städa lite på rummet men även plocka undan lite hos pappipappipappisholo! hihi.





Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0