da niggah is home!

gårdagen spenderades först med emma, sen även lollo. vi var hemma hos den lilla negern typ hela kvällen och bara snackade. jättemysigt. sen sov lollo hos mig. jag har saknat henne! :)

nu måste jag snabbt in i duschen och sen göra vid mig för det är släktkalas idag. wohoo, eller? *-)

haha! sen måste jag göra klart min psykologi. fyfan vad jag hatar det. och matte ska också räknas om det blir tid över, annars satsar jag på att träffa lollo sen ikväll igen! :D

ha en bra dag era små köttätare!

Kommentarer
Postat av: da niggaaah'

möe mojsigt att ha snaggekveeell med er :))) HEHEHEHEH

2008-11-02 @ 13:50:21
Postat av: Anonym

du kan va en köttätare

2008-11-04 @ 19:41:38

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0