countrysångare

"jag lever för helgerna. det utgör ca 29 % av ens liv. ganska sjukt att man inte kan leva för alla stunder. eller det är klart att man gör det. men det är lixom helgerna som gör så att man keep going. det är ganska sjukt. ska försöka göra så att varje dag gör livet värt att leva, för det är verkligen så!"

detta läste jag på min bilddaggbok. och det är faktiskt sant. rätt så sjukt egentligen. måste ju leva livet och ta vara på varenda dag!!!

höhö. nu ska jag joina lollo framför tv:n. vi har förresten varit på hemmakväll för ett tag sedan och köpte lite candy. hehehe. ska hem om ett litet tag och göra miljökunskap. wiiihoooo!!!! :D

pusshaj alla svampätare! 

Kommentarer
Postat av: LOUISE DA QUEEN

jejejejejejejejejejee, SKRIV MAM' !!!!! producera text som jag sedan kan läsa..... haha?

2008-11-13 @ 20:09:27

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0