you make it easier when life gets hard

skriver lite nu innan jag ska sova. har ju faktiskt sovmorgon tills halv elva. inte helt fel.

idag var det först en lektion på morgonen, sen åkte bildgruppen till hbg. sen tog vi bussen till fredriksdal. där kollade vi på en uställning, picknicka och mööös! :D

efter skolan åkte jag hem och tog det lungt. sen åkte mammmie och jag & handlade .sen åkte jag till vicky :) vi busade & hade mys :D

nu ska jag faktiskt sova så att jag kan gå upp en halvtimme innan och öva inför min svenskaredovisning som, förhoppningsvis, kommer gå bra. annars blir jylia ledsen!
hehehe :F

förresten!! ska ju klippa mig imorgon! och jag har ingen aning om hur!! jobbig sits, va? aja, jag ger nåt så när fria tyglar till jocke! ('.')

kram!


Kommentarer
Postat av: VL

Show me your hair my love!

2008-05-31 @ 00:34:08
URL: http://vickylindell.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0