vårinspirerad

Lollo har pratat om sin bikerjacka jacka och jag hittade en billig version i sofis mode. det jobbiga är bara att de inte har den på den hemsidan som stod där. :/ men letade på sthlm streetstyle och där verkade de flesta handlat den på H&M. så då får vi leta där ullis.
men måste medge att lollo har rätt med den jackan. den är otroligt snygg. men eftersom det börjar bli lite varmare känns det inte..

hittade lite andra saker på sthlm streetstyle som var snyggt. efter sommarjobben måste jag handla kläder. är så suuugen på det :D måste medge att jag är lite svag för adidas :D

image153
image154
image155image156

verkar även som min jeansjacka fungerar trots allt! :) och den vita klänningen med det brun-beiga skärpet i midjan hade varit grymt snyggt till sommaren!
JAG VILL HADNLA KLÄDER NUUUUUUUUU!

imorgon är det nationella i matte. sen kommer pappa och hämta mig på skolan. då sticker vi till doktorn i malmö. sen blir det lite shopping på stan och en middag med pappas kompis.
mysigt!

ciao!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0