önskeoutfit

nu har jag äntligen kommit hem från den intervjusaken-sommarjobbs-grejen. ja, ni fattar. eller kom hem för ett tag sen. så nu har jag fått göra klart min svenskaredovisning som jag ska ha på fredag. känns fatksitk ganska bra. *pepparpeppartaiträ* sen har jag bara en onödig samhällsuppgift som jag ändå inte lär få lämna in eftersom jag har ett säkert betyg. skönt. mohaha, maja har det inte lika lätt! ;)

jag är sugen på att vara rik faktiskt. ;) vill handla en skinnjacka, gladiatorsandaler, guldsmycken och en fransväska. åååh. kan jag inte få detta nu, tack?




och ja, jag vet att jag är grym på att göra kollage på ps! (h)

puss & kram.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sån skinnjacka har jag, plus gladiatorskorna utan dem fula nitarna på :P

wOooOoo ;D

2008-06-05 @ 20:23:30
URL: http://sonjacecilia.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0